søndag 20. januar 2013

Marius sokker

 
Så er det stikket to par sokker i marius strikk og denne gangen garn fra en genser jeg strikket til meg selv..
Det ble et par i str 28 og et i 33
og denne gangen er det hobbybokalongen som jeg har meldt meg på..
har visst meldt meg på fler alonger , skal som sagt prøve og gjennom føre det i 2013
så legger jeg alt som strikkes i Ingen Bønn alongen...så da er det vel bare og strikke da...
her er det brukt falk garn på pinner nr 3..
det minste paret gikk det med 62 gram og ddet største paret gikk det med 80 gram..
synes det er kjekkt og få brukt opp garn som bare ligger der...
og så er det jo par 28/18 og 29/19
så dette telles ned i 4 alonger jeg har meldt meg på..
 
 
Strikket i 2013 =405 + 62+80=547 gram


2 kommentarer:

  1. Kjekt med alonger, ihvertfall i januar. Jeg er alltid optimistisk i starten av året, men har en tendens til å falle av. Mariusmønsteret er bare flott! Ønsker deg en fin uke.

    SvarSlett
  2. Flotte Mariussokker. Det er flott med slik alonger, da får en inspirasjon til masse strikk.

    Synes de nåleputene dine var kjempefine.

    SvarSlett