søndag 27. januar 2013

Lue - Hals - votter

Er visst i lilla modus .
Det er vist årets farge så da er jeg vel på rett spor..
Lua er et mønster fra lue alongen så a er jeg ferig med den også..
Så er det hals i topp til tå så da har jeg jo vært flink da...
og mer garn var et igjen så da ble det et votte par av restene.
Så her har jeg utnyttet garnet...
Garnet jeg brukte her er Rubin garn fargene 400 - 430-494 og pinner nr 3.
Så får vi se hvor et ender...
Her er luen alene..
stjerne hals i litt større str. en før  samme oppskrift men tykkere garn og pinner så a gikk det jo greit...
og av restene ble det et par enkle votter...
som er kjekt og ha...


strikket i 2013 547+60+50+125=782gram

2 kommentarer:

  1. Kjempe flott sett :) Nydelige farger du har brukt.
    Ønsker deg en ny fin uke :)

    SvarSlett
  2. Så kjempefint sett du har strikket!
    Herlige farger! =)

    SvarSlett