tirsdag 18. januar 2011

SYDAG

 Når man har en del reste stoff og starte året med å slanke den bunken , ja da er det og se hva en kan finne på.
her er det blitt en del MUG RUG
de øverste er sydd i str. 8" 6"
Kaller de HJERTELIG
 Etter en diskusjoner i div forum  hva er målene på disse og fant vel ut at 9" 6" var grei str.
tror egentlig ikke det spiller noen rolle hvor stor eller liten de er, bare de kan brukes ..
 Sommer fugle MUG RUG
disse har jeg brodert sommerfugl på...
 Så var det noen store rester og da ble det to mapper som kan brukes til mye.
Tror jeg skal sy sammen noen rester og sy flere slike..
Må vel først ut og kjøpe glidelåser.
Så jeg er egentlig fornøyd med dagens produksjon..
har sydd mer men det er ikke ferdig, kommer tilbake til de prosjektene etter hvert som de blir ferdig..

9 kommentarer:

  1. Så nydelige MurRug's du har laga. Fine farger. Artige maper, ser du har samme stoff som jeg har om det ene er tastaturstoff.

    SvarSlett
  2. Så flotte mug-rugs og mapper. Du inspirerer Ruth@. Takk.

    SvarSlett
  3. Så flotte mug-rugs du har sydd. Og mapper kan man aldri få for mange av.

    SvarSlett
  4. Blir litt fristet til å sy Mug-Rugs jeg også, dine var fine. Likte mappene også veldig godt. Lurer på om dette bloggbesøket resulterer i at symaskinen kommer fram litt senere idag.

    SvarSlett
  5. Så fine brikker du har sydd. Den dåpskjolen din er nydelig!

    SvarSlett
  6. Så koselge brikker du har sydd. Den med sommerfugelen var nå bare så herlig da.
    Slike fikk jeg også lyst til å prøve meg på.

    SvarSlett
  7. Skal si du produserer mye fint. Dåpskjolen er imponerende lekker. Ha en fortsatt fin kveld!

    SvarSlett
  8. Fine både koppebrikkene og mappene :)

    SvarSlett
  9. Mye fint har kommet ut av maskinen din. Du er flink.

    SvarSlett