lørdag 22. januar 2011

Så har jeg begynt og hekle igjen !!!!!

 Er det tilbud på garn hos sparkjøp tar en seg en tut.
Så ble dette garnet med hjem..
Så går det en tråd om tepper på HB.
Og jeg lat meg lure ut i det og har startet med lappe hekling i firefarge tror jeg må finne en farge til..
 Her er fargene  jeg skal hekle av...
 Her er lørdagens resultat tre store lapper har heklet to runder av vær farge for å få store lapper mindre tråder og feste..
 Her er et teppe jeg har heklet av garn rester og kjøpt inn kun svart garn for og få en helhet av teppet.
Slike har det blitt mange av fra meg, har kun et igjen selv... resten er gitt bort..
Så det er jo en fin måte og få brukt opp garn resten på..
Nå skal jeg ikke bruke rester så får en se hvor stort det blir..
Har i hverfall ikke nok garn... men det går jo an og få tak i da...


9 kommentarer:

  1. Lapper er så gøy og dine er kjempefine!
    Man blir skikkelig hekta :-)

    SvarSlett
  2. Nydelige farga du har valgt :)

    SvarSlett
  3. Så flotte farger. Det minner om vår. Akk, det var bestemorsruter man skulle ha kunnet hekle

    SvarSlett
  4. Det kommer til å bli ett flott teppe!

    SvarSlett
  5. Utrolig flott teppet ditt er, tenker på et restegarns teppe jeg oxo... Alt for mange fristelser:D
    Nydelige farger på det lilla oxo.
    Har du brukt forskjellig garn på restegarns teppet, eller r det forskjellige typer?

    SvarSlett
  6. Gleder meg til å se teppet..Trur det kan bli nydelig:O)

    SvarSlett
  7. Det kommer til å bli et kjempe lekkert teppe Ruth. Gleder meg til fortsettelsen. Ønsker deg en fin søndag :)

    SvarSlett
  8. Kjempefine tepper! Liker veldig fargene på nr 2 da, men så liker jeg veldig godt resteprosjekter også så klarer ikke velge en yndling nei:-)

    SvarSlett
  9. Så herlig med sånne hekla tepper, så flink og tålmodig du er. En gang tenker jeg når jeg ser sånne flotte tepper :0) Lykke til

    SvarSlett