lørdag 26. januar 2013

Hjerte duk

Ja jeg koser meg på syrommet om dagen...
og denne gangen var det brun toner esken som ble angrepet av meg...
Her er noen nye og noen gammle stoffer ...
Det ble en duk og to underlag...
slik ser duken ut med hjerter i endene... som er sydd på ...
 
quilte litt forskjellig fra del til del...
Kjekkt og få øvd seg på frihåndsquilting med maskinene igjen
så jeg må nok være mer på syrommet for og holde quiltingen ve like...
har nå masse prosjekter i hode etter og tatt noen runder på You tube, så er det og se om det blir noe av det frem over... skal i hvertfall prøve...
så får vi se...

3 kommentarer:

  1. Flott sett Ruth, fine farger som jeg liker også :))

    SvarSlett
  2. Så flotte et sett.

    Ønsker deg en fin uke.

    SvarSlett
  3. Så mye flott du lager! Tålmodighets- og nøyaktighetsarbeide de luxe! Veldig gode farger :-)
    Pludrehanneklem

    SvarSlett