lørdag 29. september 2012

Votter og sokker

har man noe garn igjen er det kjekt og få til noe av det...
her ble det et par votter og sikker i garn fra lanett og strikket på pinner nr 2,5
og når man hadde strikket vottene var det jo garn igjen så jeg brukte stjerne som er på vottene til et par sokker og vips så var det jo et sett..
kjekt og ha slike små ting på lur...
 

og har man blitt bitt av marius basillen så blir det jo div  ting...
her et par votter til en baby...
vintern står jo for døren så det er jo greit og ha for en liten ...
her er det brukt et babygarn fra sparkjøp...
total til disse tre tingene gikk det med 90 gram garn...

strikket i 2012= 8180+90=8270gram garn i 2012

3 kommentarer:

  1. Helledussan noe så flott.. Søte små som skal varme godt.. Ha en fin søndag..

    SvarSlett
  2. Kjekt å få brukt opp restgarn, har nettopp hatt en liten strikkerunde på det jeg også. Kjekt når man kan få til mye av det samme, men samtidig ulikt. Ikke minst er slike småting lurt å ha liggende, for plutselig får man bruk for det.

    SvarSlett
  3. Så søte små ting! Det blir noen glade barn (eller mødrer kanskje, for jeg trur at jeg selv gleder meg mest over strikkegaver ungene får, hehe) God søndag!

    SvarSlett