lørdag 26. november 2011

Bestemor Kos..


Langt i mellom blogginegen min ...
Ikke fordi jeg ikke syr eller strikker , men ikke bestandig jeg er like flink til og bli helt ferdig som og feste tråder og sy lukke kanter... Så  jeg skal prøve og bli flinkere til og bli HELT ferdig før jeg starter noe nytt...
Så er jeg bestemor og koser meg med barnebarna .. her er to som skulle være hos bestemor ei hel helg og da må man jo finne på noe.. Og kose oss masse...her så koser de seg med bestemors farger og farge bøker...

Så har de fått prøvd og brenne fast servietter på lys og dette skulle bli gave til mammas bursdag..
de synes det var spennende og lage disse...

Så spør de om og få spille litt og her er det pusslespill på Ipad og mobil og de koser seg.
Når disse to koser seg er bestemor fornøyd ...

2 kommentarer:

  1. Skikkelig heldige barnebarn du har! De er heldige som har besteforeldre de kan ha det så trivelig hos:)

    SvarSlett
  2. Så herlige barnebarn og du høres ut som en herlig bestemor også.

    SvarSlett