torsdag 28. februar 2013

Sokker og sokker 31 -32 / 21-22

ja strikke er som sagt greit men bloggingen er tung og få i gang, em her kommer det tre ting..
de blå sokkene over er strikket i mønster som er i sokkealongen på HB og garnet er ragge garn som g har hatt liggende lenge .. så derfor ble det et blått par og et rødt par og en herre i blått og damer i rødt...så teller det jo ned i sokke dillene jeg er med på så da går det jo fort unna i div alonger.


så er det en dukke bukse dette er en test på dresser jeg strikker på... de hente settene er snart ferdig ... men blogging av dem blir ikke før de er vasket og fått knapper i seg...
så jeg driver med mine hobbyer og koser meg med pinner og symaskiner, ...
 
strikket i 2013 =1167 + 80 +168+132=1547 gram

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar