torsdag 22. september 2011

Konfirmasjonsteppe

Så kan jeg endelig blogge konfirmasjons teppet..
konfirmasjon var lørdag 17 september..
Som dere sikker skjønner så er konfirmanten LSK supporter og spiller selv der.. Så farge valget ble som sagt gult svart og hvit.. så måtte jeg ha med litt blått...
Så var det og finne bilder opp igjennom hans tid og de ble så printet ut ..


her har jeg brodert LSK logen inn i teppet med navnet til konfirmanten  i...

Så selvfølgelig måtte det jo være med flere av disse fotballene.
jeg har ikke brukt noe mønster på dette teppet .
Hadde kun 14 dager på meg på dette teppet så det ble til underveis...
Quiltet i grøfta på dette teppet og brukte fleece bak... så dette teppet kan brukes som sengeteppe eller over seg på kalde høst kvelder...

3 kommentarer:

  1. Så flott konfirmasjonsteppe. Du er jammen flink :-)

    SvarSlett
  2. Det var et flott teppe, og så fint med mange personlige detaljer.

    SvarSlett